Body’tjes pimpen!

juni 9, 2011 § 5 reacties

Terwijl mijn ouders genoten van een zalige vakantie, kwamen Wouter en zijn mama’s hier een lang weekend genieten van de Vlaamse Ardennen, het mooie weer en mijn tomeloze energie en creativiteit…

Toen ik Wouter mocht verversen, merkte ik meteen op dat zijn mooie vrolijke kleertjes in schril contrast stonden met zijn maagdelijk witte body’tjes :-(. Aarzelend gaven zijn mama’s me de toestemming en twee van zijn body’tjes :lol:. Met een big smile namen ze de body’tjes weer in ontvangst :D! Ik printte een volledig blad vol met deze drie opschriften zodat zijn mama’s nog 8 andere kledingstukken kunnen pimpen.

Pimpin' Wouter's Body's

Pimpin' Wouter's Body's

Benodigdheden:

Tips:

  • de afbeelding maken in powerpoint en opslaan als .jpg geeft gepixelde prentjes 😦
  • dure photoshop of gratis GIMP geeft prachtige prentjes 😀
  • de afbeelding spiegelen is es simpel es it ken bie gewoon met paint
  • steek het duur t-shirt transferpapier maar op het laatste moment in de printer of je print er in een plotse creatieve kookbui tussendoor misschien toevallig een smoothie recept op, weliswaar niet in spiegelbeeld zodat je er niet eens een schort of handdoek mee kan pimpen 😡
§ 5 Reacties op Body’tjes pimpen!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Body’tjes pimpen! voor Daphné's creaspinsels.

Meta

